MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1. TARAFLAR

1.1. SATICI BİLGİLERİ
Ünvan: cordopay.com.tr
Adres: ………………………………………
Telephone Number: ………………………………………
Email Address: ………………………………………
MERSİS No: ………………………………………
Vergi Dairesi / No: ………………………………………
(Bundan böyle “SATICI” olarak anılacaktır.)

1.2. ALICI BİLGİLERİ
Adı-Soyadı: [Sistem üzerinden alınır]
Adresi: [Sistem üzerinden alınır]
Telefon: [Sistem üzerinden alınır]
E-posta: [Sistem üzerinden alınır]
(Bundan böyle “ALICI” olarak anılacaktır.)


2. SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın www.cordopay.com.tr internet sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği transfer hizmetinin satışı ve ifasına ilişkin tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir. Bu sözleşme, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir.


3. HİZMETE İLİŞKİN BİLGİLER
Hizmetin türü, süresi, başlangıç-bitiş yeri, kişi sayısı, araç tipi, ücret dahil olmak üzere tüm bilgiler ALICI tarafından sipariş esnasında sistem üzerinden girilir ve onaylanır.
Toplam Hizmet Bedeli: [TL olarak belirtilir]
Ödeme Şekli: [Kredi kartı / Havale / Diğer]
Vergiler: Hizmet bedeline dahildir/dahil değildir.
Fatura Teslimi: E-fatura veya e-arşiv fatura olarak iletilecektir.


4. SÖZLEŞME TARİHİ
Bu sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylandığı anda yürürlüğe girer.


5. CAYMA HAKKI
ALICI, hizmetin ifasına 24 saatten fazla süre varsa, hiçbir gerekçe göstermeksizin 14 gün içinde cayma hakkını kullanabilir.
Ancak aşağıdaki durumlarda cayma hakkı kullanılamaz:

  • Transfer hizmetinin ifasına 24 saatten az süre kalmışsa,
  • ALICI onayı ile hizmetin ifasına başlanmışsa.

Cayma hakkı, [e-posta adresi] üzerinden yazılı olarak kullanılabilir.


6. HİZMETİN İFASI
SATICI, ALICI tarafından belirtilen tarih, saat ve konumda hizmeti sunmakla yükümlüdür.
ALICI’nın belirttiği bilgilerde hata olması veya hizmet saatinde hazır bulunmaması durumunda hizmet verilmiş sayılır ve ücret iadesi yapılmaz.


7. MÜCBİR SEBEPLER
Tarafların iradesi dışında gelişen doğal afet, yol durumu, teknik arızalar vb. durumlarda hizmetin aksaması halinde, ALICI bilgilendirilerek tarih değişikliği veya iade seçenekleri sunulur.


8. UYUŞMAZLIK DURUMU
Uyuşmazlıklarda, Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen parasal sınırlar dahilinde ALICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.


9. YÜRÜRLÜK
ALICI, işbu sözleşmeyi okuyup anladığını, internet sitesi üzerinden sipariş vererek onayladığını kabul ve beyan eder.


SATICI
cordopay.com.tr

ALICI
[Ad Soyad – Onay tarihi]